Chris
Laureat konkursu Certyfikaty
Unia Europejska
Aktywnie, ambitnie, twórczo, na zawsze.

ORGANIZACJA ZBIÓRKI

Wyjazdy na obozy zimowe odbywają się z parkingu przy Torze Wyścigów Konnych na Służewcu, wjazd od ul. Puławskiej (stacja Orlen - w nawigację należy wpisać adres al. Wyścigowa 2). Na parking wjeżdżamy wjazdem oznaczonym winderami CHRIS (od ulicy Puławskiej) Prosimy o zapoznanie się z planem parkingu oraz przybycie na zbiórkę zgodnie z godziną podaną w grafiku wyjazdu.

1. W piątek przed wyjazdem zostanie do Państwa wysłana wiadomość sms z oznaczeniem stanowiska z którego odjedzie autokar (np. 1, 2, 3...) - plan parkingu.
2. Na zbiórkę należy przyjść nie wcześniej niż 20 minut przed godziną zbiórki.
3. Do strefy odpraw z dzieckiem może wejść jeden rodzic/opiekun prawny. Uczestników obozów młodzieżowych prosimy o wchodzenie do strefy odpraw bez opiekunów. Pozostałe osoby prosimy o pozostanie w strefie parkingowej i o opuszczenie jej niezwłocznie po odjeździe autokarów.
4. Uczestników obozów krajowych prosimy o przybycie z wydrukowanym i podpisanym oświadczeniem o stanie zdrowia dziecka  (Oświadczenie COVID) - formularz oświadczenia. Przed wejściem do autokaru rodzic/opiekun prawny lub uczestnik proszony jest o przekazanie podpisanego oświadczenia kierownikowi autokaru.
Uczestników obozów w Dolomitach prosimy o przybycie z wydrukowanym Certyfikatem COVID (tzw. Paszportem Covidowym) zaświadczającym o ukończeniu całego cyklu szczepień

Bez w/w oświadczeń dziecko nie będzie mogło wejść do autokaru!

5. Prosimy o opuszczenie placu zbiórki najlepiej od razu po umieszczeniu dziecka w autokarze, najpóźniej zaraz po odjeździe autokarów.
6. Podajemy Państwu nasz numer telefonu alarmowego, uruchamianego na czas odpraw
(czynny od godziny 7:00): 509 942 232
7. Ze względów bezpieczeństwa, prosimy o niezabieranie psów na teren odpraw i przypraw!

GODZINY WYJAZDÓW I POWROTÓW - ZIMA 2022

LISTA RZECZY DO ZABRANIA

CENNIK WYPOŻYCZENIA SPRZĘTU

GODZINY KONTAKTU Z DZIECKIEM/WYCHOWAWCĄ NA CAMPIE

1. Jak i kiedy można skontaktować się z dzieckiem na Campach i Muszynie? Najlepszą porą na kontakt z dzieckiem jest czas przerwy poobiedniej, która trwa ok. 1h (rodzice mogą dzwonić w godzinach pracy recepcji ośrodka). Osoba pełniąca dyżur w recepcji zapisuje Państwa prośbę o kontakt na liście a dzieci oddzwaniają podczas najbliższego wolnego czasu. Godziny kontaktu oraz numer telefonu do recepcji zostaną umieszczone na stronie internetowej w zakładce „NIEZBĘDNIK ZIMA”.

Uwaga Obozy narciarskie/snowboardowe (Muszyna i Radków)!
Najlepszą porą na kontakt z dzieckiem jest czas, kiedy uczestnicy wrócą ze stoku do Hotelu/Ośrodka, czyli w porze kolacji. Osoba pełniąca dyżur w recepcji zapisuje Państwa prośbę o kontakt na liście a dzieci oddzwaniają podczas najbliższego wolnego czasu. Godziny kontaktu oraz numer telefonu do recepcji zostaną umieszczone na stronie internetowej w zakładce „NIEZBĘDNIK ZIMA”

2. Jak i kiedy można skontaktować się z dzieckiem w Dolomitach?
Najlepszą porą na kontakt z dzieckiem jest czas, kiedy uczestnicy wrócą ze stoku do Hotelu/Ośrodka, czyli w porze kolacji. Osoba pełniąca dyżur w recepcji zapisuje Państwa prośbę o kontakt na liście a dzieci oddzwaniają podczas najbliższego wolnego czasu. Godziny kontaktu oraz numer telefonu do recepcji zostaną umieszczone na stronie internetowej w zakładce „NIEZBĘDNIK ZIMA”.

3. Jak można skontaktować się z wychowawcą/instruktorem?
Z wychowawcą/instruktorem można skontaktować się dzwoniąc do recepcji/osoby dyżurującej ośrodka najlepiej podczas przerwy poobiedniej. Jeżeli wychowawca/instruktor jest w danej chwili nieosiągalny można zostawić osobie dyżurnej numer telefonu. Wychowawca/instruktor oddzwoni do Państwa w najbliższej wolnej chwili.

Camp Drawa

Camp Tarda

Camp Junior

Camp Radków junior

Camp Radków młodzież

Camp Serwy

Dolomity

Muszyna

DOJAZD/ODBIÓR DZIECKA Z CAMPU

Rodzice i opiekunowie przywożący osobiście dziecko na obóz powinni:

  1. Wypełnić Oświadczenie, o którym mowa w Regulaminie Uczestnictwa (wzór dostępny na stronie www.chris.com.pl). Na Camp/Obóz przyjmowani są tylko uczestnicy bez objawów choroby zakaźnej, w okresie ostatnich 10 dni przed rozpoczęciem obozu, nie zamieszkujący z osobą przebywającą na kwarantannie lub izolacji w warunkach domowych, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Rodziców/Opiekunów.
  2. Zaplanować dowiezienie dziecka na obóz w wyznaczonym przez organizatora czasie (zazwyczaj na 120-60 minut przed przyjazdem autokarów na Camp/Obóz/Hotel). Dla każdego Campu godziny są ustalone indywidualnie. Szczegółowe informacje dostępne są w Biurze Obsługi Klienta pod
    nr tel. 22 7370500 oraz poniżej w tabeli.
  3. Zaparkować samochód na wyznaczonym dla rodziców parkingu, zachowując dystans od innych.
  4. Zgłosić się do recepcji poprzez domofon/telefon, celem uzyskania informacji, komu należy przekazać dziecko pod opiekę. Nie ma możliwości wejścia do budynku Campu/Ośrodka/Hotelu.
  5. Przekazać dziecko pod opiekę instruktorowi wychowawcy.
  6. Opuścić niezwłocznie parking Campu/Ośrodka/Hotelu, aby nie spotykać się z innymi uczestnikami/opiekunami.
  7. W przypadku pojawienia się nowych, nie ujętych w karcie informacji o dziecku, prosimy o ich przekazanie w formie pisemnej osobie przyjmującej dziecko lub przesłać w formie mailowej.

Odbiór uczestnika:

  • Odbiór dziecka z Campu jest konieczny w przypadku zachorowania dziecka zgodnie z REGULAMINEM UCZESTNICTWA.
  • Nie ma możliwości odwiedzin czy zabrania tymczasowego dziecka z Campu/Obozu, opuszczenie Ośrodka/Hotelu przez uczestnika z Rodzicami/Opiekunami oznacza jednocześnie brak możliwości jego powrotu na Camp/Obóz.
  • Odbiór dziecka z Campu jest możliwy po wcześniejszym powiadomieniu Kierownika Campu, bez możliwości wejścia do budynku Ośrodka/Hotelu.
  • W wypadku odbioru dziecka z Campu przez osoby nie będące jego Rodzicami/Opiekunami osoba taka powinna posiadać upoważnienie do odbioru dziecka z Campu podpisane przez Rodziców/Opiekunów (wzór dostępny na stronie www.chris.com.pl w zakładce dla Rodziców). Upoważnienie takie może być wcześniej przesłane do biura w Piasecznie lub do recepcji Campu.

Dziecko należy
dowieźć na Camp w godz.
Dziecko należy
odebrać z Campu w godz.

 

ADRESY I TELEFONY KONTAKTOWE - CAMPY/OBOZY

Telefony na campy i obozy

BON TURYSTYCZNY - REALIZACJA

Bon turystyczny otrzymają Państwo po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) – (skorzystaj z instrukcji)

Należy logując się na stronę ZUS-u aktywować bon. Wcisnąć przycisk AKTYWUJ BON. Po aktywacji bonu na maila przychodzi KOD OBSŁUGI PŁATNOŚCI.

2. Jak zrealizować bon?
Aby zrealizować bon. Po aktywacji BONU należy:

  • skontaktować się telefonicznie ( kontaktuje się osoba, która aktywowała BON) z Biurem Obsługi Klienta firmy CHRIS – tel. 22 737 05 00,
  • podać pracownikowi BOK imię i nazwisko dziecka, którego dotyczy rezerwacja,
  • podać kod obsługi płatności  (16 liter i cyfr co 4 oddzielone myślnikami) i kwotę, którą chcą Państwo zrealizować,
  • aby potwierdzić operację i zakończyć płatność bonem należy podać kod PIN, który otrzymają Państwo SMS-em.

3. Za co można zapłacić bonem?
Bonem turystyczny można zrealizować wyłącznie dopłatę do zarezerwowanej imprezy turystycznej organizowanej na terenie Polski.

4. FAQ – dla osób uprawnionych do bonu
Szczegółowe odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące funkcjonowania bonu znajdą Państwo tutaj.

INFORMACJE ZWIĄZANE Z COVID

W związku z utrzymującym się zagrożeniem COVID, realizację naszych obozów w kraju dostosowujemy do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia.

W naszych Ośrodkach posiadamy Certyfikaty wydane przez Polską Organizację Turystyczną:

Obiekt Bezpieczny Higienicznie oraz Certyfikat Dobrych Praktyk.

                               

 

 

Realizację obozów w Dolomitach dostosowujemy do aktualnych przepisów obowiązujących za granicą:

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/wlochy.

  • W przypadku obozów zagranicznych wymagamy posiadania przez Uczestnika certyfikatu unijnego w języku włoskim lub angielskim (tzw. green pass, paszport covidowy) zaświadczenia o pełnym cyklu szczepień zakończonych najpóźniej na 2 tygodnie przed rozpoczęciem obozu.
  • Uczestnicy oraz ich Rodzice/opiekunowie powinni zapoznać się zobowiązującymi REGULAMINAMI

UBEZPIECZENIE OD KOSZTÓW REZYGNACJI

  • Uczestnicy w cenie wyjazdu posiadają ubezpieczenie na czas trwania obozu na terenie Polski w SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. w zakresie NNW na kwotę 10 000 zł.
  • W przypadku pobytu na obozie w Dolomitach ubezpieczenie kosztów leczenia wynosi do 20 000 euro i następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 16 000 zł.

Dodatkowo zachęcamy do zakupienia ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej u ubezpieczyciela. Ubezpieczenie można zawrzeć w ciągu 5 dni od wpłaty zaliczki lub w tym samym dniu, jeśli do rozpoczęcia obozu pozostało mniej niż 30 dni.

Jeśli dziecko nie może wziąć udziału w obozie z ważnych udokumentowanych przyczyn, wykupując Ubezpieczenie Kosztów Rezygnacji z Imprezy Turystycznej, można zminimalizować koszty rezygnacji. Poniżej przedstawiamy jak wyglądają koszty ponoszone podczas rezygnacji zgodnie z Warunkami Uczestnictwa oraz przy posiadaniu ubezpieczenia w SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.

UWAGI ORAZ ANKIETY POOBOZOWE

Jak mogę przekazać swoje wszystkie uwagi dotyczące obozów?
Prosimy o przekazanie wszystkich uwag dotyczących obozów w ankietach przesyłanych do Państwa po zakończeniu obozu lub w formie pisemnej drogą mailową na adres: chris@chris.com.pl.