Chris
Laureat konkursu Certyfikaty
Aktywnie, ambitnie, twórczo, na zawsze.

Camp Drawa

Obozy tematyczne:
Gildia Gier

Gildia Gier

4 klasa SP - 3 klasa LO

Dla kogo?

Wyobraźni i fantazji uczymy się w różny sposób przez całe życie. Świadomie bądź nie, na jawie czy we śnie, zawsze widzimy coś oczyma wyobraźni albo fantazjujemy na jakiś temat... Gildia Gier to obóz dla wszystkich, którzy mają bujną wyobraźnię, lubią szeroko pojętą fantastykę i wszelkiego rodzaju gry. Na uczestników czekają niezliczone wyzwania w klimatach fantasy i science-fiction. Zajęcia podzielone są na cztery bloki tematyczne: gry fabularne, gry planszowe, gry karciane i gry bitewne. W każdej z tych dziedzin uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się czegoś nowego i sprawdzić się – poznać zasady gier i uczestniczyć w różnych grach oraz rozgrywkach turniejowych, a także tworzyć pomysły na własne gry. Umożliwi im to nasz obozowy skarbiec gier oraz fantastyczna kadra, a wszystko nie z tego świata – na miarę Gildii z prawdziwego zdarzenia.

Program:

Gry fabularne, czyli innymi słowy gry wyobraźni, polegają głównie na wcieleniu się w rolę postaci, którą w nich odgrywamy. Czy to będzie czarodziejka, rycerz, król czy błazen, zależy od nas. Co się z nami stanie, gdzie i w jakich okolicznościach, podpowie nam mistrz gry albo sama gra za pośrednictwem księgi zasad. Ostatecznie jednak najczęściej o naszym losie przesądzi rzut kostką. Odwiedzimy niezliczone fantastyczne światy albo wymyślimy wspólnie własny i stworzymy niepowtarzalne postacie, w które się wcielimy. Jedyną granicą jest tutaj nasza wyobraźnia. W trakcie obozu rozegramy sagę sesji RPG, których zwieńczeniem będzie LARP w pobliskim zamku.

Gry planszowe – gamesroom 
Gry planszowe – praprzodkowie wszystkich innych gier, z jakimi mamy dzisiaj do czynienia, z królewską grą w szachy na czele. Od pokoleń gry planszowe zapewniają wspaniałą formę rozrywki. Na nasz obozowy gamesroom składają się najciekawsze i najlepiej wydane gry planszowe związane z tematyką obozu. Do większości naszych „planszówek” posiadamy również dostępne dodatki i rozszerzenia. Wszystkie są do dyspozycji uczestników obozu w każdej wolnej chwili jego trwania, także poza zajęciami. W trakcie zajęć uczestnicy poznają zasady gier, co przyspiesza możliwość zagrania w nie jeszcze przed zagłębieniem się w lekturę instrukcji.

Nasz gamesroom:

• Munchkin

• Talizman

• Star Wars

• Zakazane Gwiazdy

• Gra o Tron

• Wiedźmin

• Magia i Myszy

• Descent

• Eldritch Horror

• The Others

• Bitwy Westeros

• Intrygi Westeros

• Warhammer: Silvertower

• Warhammer: Discwars

• Warhammer: Inwazja

• Warhammer 40k: Podbój

• Dixit

• Dawno, Dawno Temu... i wiele innych


Gry karciane – Magic: the Garthering – turniejowo!!!
Gry karciane umożliwiają graczom stworzenie własnej talii ze wszystkich dostępnych kart i stoczenie nią pojedynków z innymi, którzy mają swoje talie. Po stworzeniu talii można, a nawet należy, modyfikować ją i ulepszać, najlepiej wymieniając się kartami z innymi. Liderem w naszej Gildii jest legendarna kolekcjonerska gra kar- ciana Magic: the Gathering, przenosząca graczy do fantastycznego „wieloświata”, w którym potężni magowie toczą czarodziejskie pojedynki, korzystając z pięciu kolorów many. Magic jest najbardziej popularną „karcianką”, z najlepiej zorganizowaną i rozwiniętą sceną turniejową, umożliwiającą graczom nie tylko dobrą zabawę, ale i możliwość rywalizacji na szczeblach: lokalnym, krajowym i międzynarodowym. W trakcie trwania obozu uczestnicy poznają zasady gry i składania talii oraz zostaną podzieleni na dwie grupy: podstawową i zaawansowaną. Każdy otrzyma również zestaw kart potrzebnych do złożenia decków w formacie standard. Przy pomocy takich zestawów rozegramy w trakcie turnusu turnieje z nagrodami. Przekonaj się, czy sprostasz wyzwaniu Zgromadzenia Magii i zdołasz sięgnąć po tytuł mistrza! Wróć do domu z własną talią, a przy odrobinie szczęścia i umiejętnościach, jakie zdobędziesz na obozie – także ze zdobytymi nagrodami!
Gry bitewne – Warhammer Age of Sigmar, Fantasy Battle, 40K, Infinity
Gry bitewne przenoszą graczy na pola bitew w roli dowódców. Wszystko dzięki specjalnie przygotowanym makietom odzwierciedlającym teren oraz sklejonym i pomalowanym modelom odpowiadającym oddziałom. Kilka armii gotowych do stoczenia bitew czekać będzie na campowiczów w ośrodku. Gracze toczą pojedynek zbliżony do bitwy w szachy. Każdy przemieszcza na makiecie swoje oddziały do przodu, a następnie atakuje i stara się wymanewrować przeciwnika. Różnica jest taka, że zamiast szachownicy mamy wielki kanion pokryty lasem, przez który płynie rzeka, a naszego króla zastępuje Elficki Arcymag dosiadający Legendarnego Smoka. Wszystko ujęte zasadami ogólnymi oraz poszczególnych armii i jednostek daje nam możliwość stoczenia epickiej bitwy. W świecie Warhammera Fantasy dysponujemy potężnymi siłami Wysokich Elfów oraz Wojowników Chaosu, a także nieco mniejszymi, ale nadal licznymi siłami Leśnych Elfów, Krasnoludów, Ludzi, Nieumarłych, Szczuroludzi, Orków i Goblinów. W realiach Warhammera 40K posiadamy znaczne siły Space Marines oraz Tyranidów. Natomiast w skirmishowej formie Infinity mamy bandy do większości dostępnych frakcji. W trakcie trwania obozu uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się zasad dowolnej gry bitewnej oraz własnoręcznie skleić i pomalować model, którym zagrają.
Cosplay
Gry wyobraźni pozwalają nam odgrywać fantastyczne postaci i stawać się nimi na czas trwania obozu. Kim jednak jest rycerz bez swojego miecza? Kim byłby myśliwy bez swojego łuku? A kim czarodziejka bez swoich magicznych szat? Zajęcia z Cosplayu umożliwiają stworzenie strojów, akcesoriów i oręża dla wybranego przez siebie bohatera. Wykorzystujemy przy tym nie tylko profesjonalny materiał, jakim jest termoplastyk, ale również całą gamę sprzętu krawieckiego do stworzenia swoich wymarzonych przebrań Cosplayowych.
LARP
Zwieńczeniem i wielką przygodą, do której podczas trwania całego turnusu wszyscy się przygotowują, jest LARP osadzony w realiach fantasy. Po raz pierwszy w historii zimowego obozu Gildii Gier odbędzie się on w pobliskim zamku. Prawdziwym i autentycznym zamku wzniesionym przez Joanitów w XIV w. LARP to gra wyobraźni, gdzie wszyscy uczestnicy przebierają się w stworzone przez siebie stroje i podczas zmagań i questów na żywo tworzą niezapomnianą opowieść. Turnieje rycerskie, oblężenie zamku, intrygi dworskie, biesiada przy ognisku, wszystko to i mnogość innych atrakcji czeka na śmiałków podczas całodniowej imprezy w twierdzy.
Zajęcia uzupełniające i ogólnocampowe
Poza podstawowym programem przygotowaliśmy wiele atrakcji popołudniowych i wieczornych, m.in.: zajęcia w pracowni majsterki, zajęcia na sztucznym lodowisku w Czaplinku (oczywiście przy sprzyjającej zimowej aurze); wypożyczenie łyżew w cenie obozu, zajęcia na zimowym torze łuczniczym, zajęcia na siłowni, gotowanie potraw w pracowni do cookingu, konkurs figur śnieżnych, kulig z ogniskiem, gry terenowe na świeżym powietrzu, turniej gry w tenisa stołowego, bilard oraz gry i zabawy wieczorne.
Do zdobycia odznaka: łucznicza, majsterkowicza.
UWAGA! Dla uczestników tygodniowych obozów dostępny będzie tylko program odznaki łuczniczej.

 

 

Terminarz:

w cenie:

Zakwaterowanie
Na czas trwania obozu uczestnicy zamieszkają w 6-7-osobowych przestronnych pokojach lub studiach z łazienkami. Pokoje wyposażone są w łóżka piętrowe. Na terenie ośrodka znajdują się bogato wyposażone pracownie, świetlice i obiekty sportowe przygotowane do realizacji programu, m.in. pracownia majsterki, gotowania, platyczna, siłownia, sala do tenisa stołowego, sala do bilardu, sala do zajęć tanecznych i dyskotek. Na terenie campu znajdują się dwa częściowo zadaszone tory łucznicze i zadaszona wiata ogniskowa. Po intensywnym dniu na śniegu i leśnych spacerach udostępniamy uczestnikom suszarnię odzieży. 
Wyżywienie
Na terenie campu znajduje się stołówka oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie szwedzkiego stołu. Serwujemy pełną gamę różnorodnych i zdrowych potraw. Dla dzieci ze specjalną dietą wegetariańską (na życzenie) oraz bezmleczną i bezglutenową (zgodnie z zaleceniami lekarza) przygotowujemy oddzielne posiłki. Dodatkowo przed ciszą nocną dostępna jest tzw. „podkarmiaczka”, nasz sposób na wieczorny apetyt. W ośrodku znajduje się dostępny przez cały dzień „kącik” z ciepłą herbatą i wodą. 
Transport / dosiadki
Autokary, którymi podróżują dzieci zamawiamy u sprawdzonych przewoźników. Wyposażone są w pasy bezpieczeństwa i klimatyzację. Wyjazd realizowany jest z Warszawy. Termin i godzina wyjazdu podana będzie na stronie internetowej www.chris.com.pl. Istnieje możliwość, aby dosiąść się do jadącego autokaru w okolicach Poznania.
Ubezpieczenie
Uczestnicy ubezpieczeni są na czas trwania obozu w SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. w zakresie NNW. 
Zalecamy zawarcie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej u dowolnego ubezpieczyciela. Ubezpieczenie można zawrzeć w ciągu 5 dni od wpłaty zaliczki.
Cena obozów na Campie Drawa jest kompleksowa i obejmuje:
• pełną realizację programu łączącego wszystkie zajęcia tematyczne, zajęcia uzupełniające oraz gry i zabawy wieczorne (zajęcia na lodowisku oraz kulig odbywać się będą, jeżeli warunki atmosferyczne umożliwią przygotowanie lodowiska), wypożyczenie łyżew w cenie obozu,
• sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia programów 
• zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowo-szkoleniowym w pokojach z łazienkami,
• 12 noclegów w terminie 27.01-08.02.2019 lub 6 noclegów w terminach 27.01-02.02.2019 oraz 02.02 08.02.2019,
• przejazd autokarem na trasie Warszawa – Stare Drawsko – Warszawa,
• pełne wyżywienie (trzy posiłki dziennie w formie szwedzkiego stołu, „podkarmiaczka”, herbata dostępna cały dzień oraz suchy prowiant na drogę powrotną),
• całodobową opiekę wychowawców i instruktorów,
• opiekę medyczną,
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł. 
Na terenie campu obowiązują ograniczenia w korzystaniu z telefonów komórkowych oraz elektroniki. Dzieci będą mogły używać swoich telefonów w środy i soboty w porze obiadu. Poza wyznaczonym czasem telefony będą zdeponowane w campowym sejfie. Na campie nie wolno korzystać z żadnego sprzętu elektronicznego typu tablety, iPody, czytniki, PSP, aparaty fotograficzne, zegarki z internetem. Sugerujemy, aby takie urządzenia pozostawić w domu (urządzenia przywiezione na camp będą zdeponowane w sejfie i zwrócone uczestnikom ostatniego dnia obozu).