Ośrodek, którego jesteśmy właścicielami, jest ogrodzony, strzeżony i oddany do wyłącznej dyspozycji naszych gości, co daje im poczucie swobody i bezpieczeństwa. Na czas trwania obozu uczestnicy zamieszkają w pokojach, studiach 6–8-osobo-wych z łazienką, wyposażonych w łóżka pojedyncze i piętrowe lub w domkach 6-osobowych z łazienką, wyposażonych w łóżka piętrowe. Uczestnicy obozu Wyprawa będą zakwaterowani w namiotach. Na terenie ośrodka znajdują się bogato wyposażone pracownie, świetlice i obiekty sportowe przygotowane do realizacji programu, m.in. pracownia majsterki, gotowania, pracownia przyrodnicza, sala do fitnessu, sala do tenisa stołowego, sala do bilardu.
Camp Drawa - zaplecze sportowo-edukacyjne:
• port żeglarski (Topazy, żaglówki typu 420) • port windsurfingowy • przystań kajakowa (kajaki sportowe, kajaki BB i kajaki turystyczne) • big SUP • przystań wioślarska - łodzie wiosłowe • smocze łodzie • kąpielisko strzeżone • pomost wędkarski • boisko wielofunkcyjne (piłka nożna, unihokej) • boisko do piłki siatkowej i koszykówki • boisko do piłki siatkowej plażowej | • tor łuczniczy • park linowy • rowery • sala przyrodnicza • sala bilardowa • sala taneczna • sala fitness i mini-siłownia • pracownia Gildii Gier • pracownia do zajęć z gotowania • warsztaty do majsterkowania i rękodzieła • suszarnia odzieży |
Na terenie campu znajduje się stołówka. Wszystkie 3 posiłki (śniadania, obiady i kolacje) podawane są w formie szwedzkiego stołu. Campowicze znajdą tu pełną gamę różnorodnych i zdrowych potraw. Na życzenie przygotujemy posiłki dla osób z dietę wegetariańską. Po wieczornych zajęciach campowicze mogą skorzystać z dodatkowego posiłku, jakim jest „podkarmiaczka”. Dodatkowo w ciągu dnia na terenie campu w kilku wyznaczonych miejscach jest dostępna woda, a w chłodne dni ciepła herbata.
Latem zajęcia realizowane są w ramach dwóch obozów tematycznych: Gildia Gier i Wyprawa Drawa oraz trzech obozów z wszechstronnym programem Łotrzyków (11-12 lat), Paladynów (13-14 lat) i Magów (15-18 lat). Po pierwszych 3–4 dniach zajęć grafikowych uczestnik każdej z grup ma możliwość indywidualnego wyboru zajęć w ramach dostępnych danego dnia pakietów, w których są między innymi zajęcia wodne, sportowo rekreacyjne, artystyczne i rękodzielnicze oraz przyrodnicze. Na obozie Gildia Gier królować będą: LARP’y, gry fabularne, planszowe, karciane oraz bitewne. Obóz Wyprawa to dwutygodniowa przygoda pod namiotem w formie spływu kajakowego na jednej z najpiękniejszych polskich rzek – na Drawie.
Zajęcia na odznaki to autorski program CHRIS. Organizowany dla chętnych. Program odznak jest dodatkową motywacją dla campowiczów, aby aktywnie poszerzali zakres swojej wiedzy i umiejętności. Do zdobycia - brązowa, srebrna lub złota odznaka.
To czas wspólnej zabawy dla uczestników ze wszystkich obozów na campie w danej grupie wiekowej. W ramach tych zajęć organizowane są: Maraton Pływacki, terenowy Bieg Dzika, gry terenowe, ogniska, konkurs karaoke i dyskoteki, igrzyska, festyn a także gry fabularne, gry tradycyjne i gry z całego świata. W ofercie nie zabraknie całodniowych wycieczek rowerowych, kajakowych i pieszych. Część z nich będzie połączona z biwakiem i noclegiem w namiotach.
Wszyscy szukają swoich dzieci w codziennych relacjach zdjęciowych z campu na naszej stronie www.chris.com.pl.
Fotorelacje mają charakter codziennego reportażu z życia campu i może się zdarzyć, że nie obejmą wszystkich uczestników w danym dniu.
Autokary, którymi podróżują dzieci, zamawiamy u sprawdzonych przewoźników. Wyposażone są w pasy bezpieczeństwa i klimatyzację. Wyjazdy odbywają się z Nadarzyna. Istnieje możliwość dosiadki w wyznaczonych miejscach, po wcześniejszym zgłoszeniu (najpóźniej 1 tydzień przed rozpoczęciem turnusu).
Uczestnicy ubezpieczeni są na czas trwania obozu w SIGNAL IDUNA Polska TU S.A. w zakresie NNW. Zalecamy zawarcie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej u dowolnego ubezpieczyciela. Ubezpieczenie można zawrzeć w ciągu 5 dni od wpłaty zaliczki lub w tym samym dniu, jeśli do rozpoczęcia obozu pozostało mniej niż 30 dni.
Na terenie campu obowiązują ograniczenia w korzystaniu z telefonów komórkowych oraz elektroniki. Dzieci będą mogły używać swoich telefonów w środy i soboty w porze obiadu. Poza wyznaczonym czasem telefony będą zdeponowane w campowym sejfie. Na campie nie wolno korzystać z żadnego sprzętu elektronicznego, typu tablety, iPody, PSP, aparaty fotograficzne, zegarki z internetem. Sugerujemy, aby takie urządzenia pozostawić w domu (urządzenia przywiezione na camp będą zdeponowane w sejfie i zwrócone uczestnikom ostatniego dnia obozu).
Cena obozów na Campie Drawa jest kompleksowa i obejmuje: