Chris
Laureat konkursu Certyfikaty
Aktywnie, ambitnie, twórczo, na zawsze.

Camp Drawa

Gildia Gier

KLASA VI SP - I LO

Dla kogo?

Dziewczęta i chłopcy od ukończonej VI klasy szkoły podstawowej do ukończonej I klasy liceum. Obóz polecamy wszystkim miłośnikom gier bitewnych, fabularnych, karcianych i planszówek. Ten obóz to jedno z niewielu miejsc, w którym możecie rozegrać prawdziwe bitwy przygotowanymi dla Was armiami.

Program:

Zajęcia podzielone są na cztery bloki tematyczne: gry fabularne, gry planszowe, gry karciane i gry bitewne. Każdy dzień to trzy bloki gier oraz jeden blok zajęć z bogatej palety, jaką proponujemy na Campie Drawa.

PROGRAM OBEJMUJE:
Zajęcia tematyczne (3 x 1,5 h dziennie)
:
Gry fabularne:
Gry fabularne, czyli innymi słowy gry wyobraźni, polegają głównie na wcieleniu się w rolę postaci, którą w nich odgrywamy. Czy to będzie czarodziejka, rycerz, król czy błazen, zależy od nas. Co się z nami stanie, gdzie i w jakich okolicznościach, podpowie nam mistrz gry albo sama gra za pośrednictwem księgi zasad. Ostatecznie jednak najczęściej o naszym losie przesądzi rzut kostką. Odwiedzimy niezliczone fantastyczne światy albo wymyślimy wspólnie własny i stworzymy niepowtarzalne postacie, w które się wcielimy. Jedyną granicą jest tutaj nasza wyobraźnia. W trakcie obozu rozegramy sagę sesji RPG, których zwieńczeniem będzie LARP w pobliskim zamku.

Gry planszowe – gamesroom
Gry planszowe – praprzodkowie wszystkich innych gier, z jakimi mamy dzisiaj do czynienia, z królewską grą w szachy na czele. Od pokoleń gry planszowe zapewniają wspaniałą formę rozrywki. Na nasz obozowy gamesroom składają się najciekawsze i najlepiej wydane gry planszowe związane z tematyką obozu. Do większości naszych planszówek posiadamy również dostępne dodatki i rozszerzenia. Wszystkie są do dyspozycji uczestników obozu w każdej wolnej chwili, także poza zajęciami. W trakcie zajęć uczestnicy poznają zasady gier, co przyspiesza możliwość zagrania w nie jeszcze przed zagłębieniem się w lekturę instrukcji.

Nasz gamesroom:
• Munchkin
• Talizman
• Star Wars
• Zakazane Gwiazdy
• Gra o Tron
• Wiedźmin
• Magia i Myszy
• Descent
• Eldritch Horror
• The Others
• Bitwy Westeros
• Intrygi Westeros
• Warhammer: Silvertower
• Warhammer: Discwars
• Warhammer: Inwazja
• Warhammer 40k: Podbój
• Dixit
• Dawno, Dawno Temu... i wiele innych

Gry karciane
– Magic: the Garthering – turniejowo!!!
Gry karciane umożliwiają graczom stworzenie własnej talii ze wszystkich otrzymanych kart i stoczenie nią pojedynków z innymi campowiczami. Po stworzeniu talii można, a nawet należy modyfikować ją i ulepszać, najlepiej wymieniając się kartami z innymi. Liderem w naszej Gildii jest legendarna kolekcjonerska gra karciana Magic: the Gathering, przenosząca graczy do fantastycznego „wieloświata”, w którym potężni magowie toczą czarodziejskie pojedynki, korzystając z pięciu kolorów many. Magic jest najbardziej popularną karcianką, z najlepiej zorganizowaną i rozwiniętą sceną turniejową, umożliwiającą graczom nie tylko dobrą zabawę, ale i możliwość rywalizacji na szczeblach: lokalnym, krajowym i międzynarodowym. W trakcie trwania obozu uczestnicy poznają zasady gry i składania talii oraz zostaną podzieleni na dwie grupy: podstawową i zaawansowaną. Każdy otrzyma również zestaw kart potrzebnych do złożenia decków w formacie standard. Przy pomocy takich zestawów rozegramy w trakcie turnusu turnieje z nagrodami. Przekonaj się, czy sprostasz wyzwaniu Zgromadzenia Magii i zdołasz sięgnąć po tytuł mistrza! Wróć do domu z własną talią, a dzięki umiejętnościom, jakie zdobędziesz na obozie, i przy odrobinie szczęścia – także ze zdobytymi nagrodami!

Gry bitewne
– Warhammer Age of Sigmar, Fantasy Battle, 40K, Infinity
Gry bitewne przenoszą graczy na pola bitew w roli dowódców. Wszystko dzięki specjalnie przygotowanym makietom odzwierciedlającym teren oraz sklejonym i pomalowanym modelom odpowiadającym oddziałom. Kilka armii gotowych do stoczenia bitew czekać będzie na campowiczów w ośrodku. Gracze toczą pojedynek zbliżony do bitwy w szachy. Każdy przemieszcza na makiecie swoje oddziały do przodu, a następnie atakuje i stara się wymanewrować przeciwnika. Różnica jest taka, że zamiast szachownicy mamy wielki kanion pokryty lasem, przez który płynie rzeka, a naszego króla zastępuje Elficki Arcymag dosiadający Legendarnego Smoka. Wszystko ujęte zasadami ogólnymi oraz poszczególnych armii i jednostek daje nam możliwość stoczenia epickiej bitwy. W świecie Warhammera Fantasy dysponujemy potężnymi siłami Wysokich Elfów oraz Wojowników Chaosu, a także nieco mniejszymi, ale nadal licznymi siłami Leśnych Elfów, Krasnoludów, Ludzi, Nieumarłych, Szczuroludzi, Orków i Goblinów. W realiach Warhammera 40K posiadamy znaczne siły Space Marines oraz Tyranidów. Natomiast w skirmishowej formie Infinity mamy bandy do większości dostępnych frakcji. W trakcie trwania obozu uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się zasad dowolnej gry bitewnej oraz własnoręcznie skleić i pomalować model, którym zagrają.

Cosplay
Gry wyobraźni pozwalają nam odgrywać fantastyczne postaci i stawać się nimi na czas trwania obozu. Kim jednak jest rycerz bez swojego miecza? Kim byłby myśliwy bez swojego łuku? A kim czarodziejka bez swoich magicznych szat? Zajęcia z Cosplayu umożliwiają stworzenie strojów, akcesoriów i oręża dla wybranego przez siebie bohatera. Wykorzystujemy przy tym nie tylko profesjonalny materiał, jakim jest termoplastyk, ale również całą gamę sprzętu krawieckiego do stworzenia swoich wymarzonych przebrań Cosplayowych.

LARP
Zwieńczeniem i wielką przygodą, do której podczas trwania całego turnusu wszyscy się przygotowują, jest LARP osadzony w realiach fantasy. Po raz pierwszy w historii zimowego obozu Gildii Gier odbędzie się on w pobliskim zamku. Prawdziwym i autentycznym zamku wzniesionym przez Joanitów w XIV w. LARP to gra wyobraźni, gdzie wszyscy uczestnicy przebierają się w stworzone przez siebie stroje i podczas zmagań i questów na żywo tworzą niezapomnianą opowieść. Turnieje rycerskie, oblężenie zamku, intrygi dworskie, biesiada przy ognisku, wszystko to i mnogość innych atrakcji czeka na śmiałków podczas całodniowej imprezy w twierdzy.

Zajęcia ogólnocampowe – to czas wspólnej zabawy dla dzieci ze wszystkich obozów na campie w danej grupie wiekowej. W ramach tych zajęć odbywają się: gry terenowe, ogniska, konkurs karaoke i dyskoteka, maraton pływacki, a także gry fabularne, gry tradycyjne i gry z całego świata.
Zakwaterowanie – budynek główny – pokoje, studia 7-osobowe z łazienką wyposażone w łóżka pojedyncze i piętrowe lub domki 6-osobowe z łazienką wyposażone w łóżka piętrowe.

Do zdobycia odznaka: pływacka, wioślarska, łucznicza, z majsterkowania.

Terminarz:

w cenie:

Zakwaterowanie
budynek główny – pokoje, studia 7-osobowe z łazienką wyposażone w łóżka pojedyncze i piętrowe lub domki 6-osobowe z łazienką wyposażone w łóżka piętrowe.

Wyżywienie
Na terenie campu znajduje się stołówka oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie szwedzkiego stołu, który serwuje pełną gamę różnorodnych i zdrowych potraw. Dla dzieci ze specjalną dietą wegetariańską (na życzenie) oraz bezmleczną i bezglutenową (zgodnie z zaleceniami lekarza) przygotowujemy oddzielne posiłki. Po intensywnym dniu zajęć dzieci mogą skorzystać z dodatkowego posiłku, jakim jest „podkarmiaczka” – nasz sposób na wieczorny apetyt. W ciągu dnia na terenie campu w kilku wyznaczonych miejscach dostępne są ciepła herbata lub woda.

Cena obozów na Campie Drawa jest ceną stałą, kompleksową i obejmuje:
• pełną realizację programu łączącego wszystkie zajęcia tematyczne, zajęcia uzupełniające oraz gry i zabawy wieczorne;
• sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia programów;
• zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowo-szkoleniowym w pokojach z łazienkami, lub domkach z łazienkami;
• przejazd autokarem na trasie Nadarzyn – Stare Drawsko – Nadarzyn;
• pełne wyżywienie (trzy posiłki dziennie w formie szwedzkiego stołu, „podkarmiaczka”, herbata dostępna cały dzień oraz suchy prowiant na drogę powrotną);
• całodobową opiekę wychowawców i instruktorów;
• opiekę medyczną;
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę
10 000 zł.

UWAGA: Zalecamy zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy u dowolnego ubezpieczyciela.