Chris
Laureat konkursu Certyfikaty
Aktywnie, ambitnie, twórczo, na zawsze.

Leonardo

4 KLASA SP - 5 KLASA SP

Dla kogo?

Dziewczynki po ukończeniu IV i V klasy szkoły podstawowej. Zapraszamy nie tylko dzieci o zdeklarowanych zainteresowaniach artystycznych, ale również te, które po prostu lubią zajęcia plastyczne. Na obozie Leonardo uczestniczki zapoznają się z wieloma różnorodnymi formami plastycznymi.

Program:

Obóz Leonardo to bardzo zróżnicowane zajęcia plastyczne, które wszechstronnie kształtują zdolności uczestników. Rozwijają wyobraźnię, koncentrację oraz umiejętności manualne. Wymagają zaangażowania i konsekwencji. Uczą cierpliwości i niekonwencjonalnego spojrzenia na otaczający świat. Uczestnicy traktowani są indywidualnie. Poziom trudności, tematyka prac oraz tempo ich wykonywania dobierane jest do wieku uczestnika, jak i do umiejętności młodego plastyka. Zajęcia będą prowadzone w dwóch pracowniach plastycznych, dostosowanych do potrzeb pod względem: wielkości pomieszczeń i okien, dających naturalne światło, wyposażenia w profesjonalny sprzęt (m.in. piec do ceramiki, sztalugi).

PROGRAM OBEJMUJE:
Zajęcia tematyczne (codziennie – 2 x 1,5 godziny):

związane z wykorzystaniem różnorodnych form i technik plastycznych. Istotnym elementem jest malarstwo (akryl, akwarela). Uczestnicy obozu poznają technikę malowania na różnorodnych materiałach, m.in. na płótnie i papierze. Nauczą się, jak tworzyć podstawowe formy rzeźbiarskie przy wykorzystaniu profesjonalnego pieca do ceramiki, ponadto wykorzystają techniki papier-mache, filcowania, poznają techniki graficzne, np. linoryt, ponadto decoupage oraz dekoracyjne formy papierowe. Każdy z uczestników będzie miał możliwość wystawienia swoich prac na kończącym obóz campowym wernisażu.

Zajęcia uzupełniające (codziennie – 2 x 1,5 godziny):
kajaki BB, ścianka wspinaczkowa, tor łuczniczy, kąpielisko, piesza wycieczka po malowniczych Górach Stołowych, wycieczka rowerowa, tradycyjne gry drużynowe i gry z różnych stron świata.

Zajęcia ogólnocampowe:
To czas wspólnej zabawy dzieci ze wszystkich obozów na campie w danej grupie wiekowej. Są to: gry i zabawy zespołowe, gra fabularna, zajęcia do wyboru, ogniska, dyskoteki, całodzienny drużynowy rajd przygodowy, karaoke, festyn oraz Igrzyska Radkowskie.

Do zdobycia odznaka: łucznicza, wspinaczkowa, pływacka, orła, rękodzielnicza lub wioślarska.

Terminarz:

w cenie:

Zakwaterowanie:
Domki 9-12-osobowe z dwoma łazienkami lub 5-7-osobowe z łazienką, wyposażone w łóżka pojedyncze. Dzieci z obozów juniorskich będą zakwaterowane z kadrą.

Wyżywienie:
Na terenie campu znajduje się stołówka oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie szwedzkiego stołu, który serwuje pełną gamę różnorodnych i zdrowych potraw. Raz w tygodniu dodatkowo pojawia się „kącik radkowski” z wyrobami własnej, ośrodkowej produkcji: świeżo pieczonym chlebem z ziarnami, pachnącymi bułeczkami, aromatyczną pieczenią i pasztetami, smalcem ze skwarkami oraz kiszonymi ogórkami. Codziennie podajemy także dżemy owocowe naszej produkcji, cieszące się wielką popularnością. Dla dzieci ze specjalną dietą wegetariańską (na życzenie) oraz bezmleczną i bezglutenową (zgodnie z zaleceniami lekarza) przygotowujemy oddzielne posiłki. Po intensywnym dniu zajęć dzieci mogą skorzystać z dodatkowego posiłku, jakim jest „podkarmiaczka” – nasz sposób na wieczorny apetyt. W ciągu dnia na terenie campu w kilku wyznaczonych miejscach dostępne są ciepła herbata lub woda.

Cena obozów na Campie Radków jest kompleksowa i obejmuje:
• pełną realizację programu łączącego wszystkie zajęcia tematyczne, zajęcia uzupełniające, zajęcia na odznaki oraz gry i zabawy wieczorne;
• sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia programów;
• zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowo-szkoleniowym, w pokojach w budynkach lub w domkach z węzłem sanitarnym (zależnie od obozu);
• 13 noclegów w turnusach 1-5;
• przejazd autokarem na trasie Nadarzyn – Radków – Nadarzyn;
• pełne wyżywienie (trzy posiłki dziennie w formie szwedzkiego stołu, podwieczorek, „podkarmiaczka”, herbata lub woda dostępne cały dzień oraz suchy prowiant na drogę powrotną);
• całodobową opiekę wychowawców i instruktorów;
• opiekę medyczną;
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł.

UWAGA: Zalecamy zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy u dowolnego ubezpieczyciela.