Chris
Laureat konkursu Certyfikaty
Aktywnie, ambitnie, twórczo, na zawsze.

Obóz Sportów Wodnych Junior I

PO KLASIE I–III SP

Dla kogo?

Dziewczynki i chłopcy po klasach I – III szkoły podstawowej (Junior I). Uczestnicy muszą być rezolutni, samodzielni i aktywni ruchowo. Nie mogą bać się wody, powinni mieć opanowane podstawy pływania i lubić bardzo aktywnie spędzać czas.

Program:

Obóz Sportów wodnych jest najstarszym programem w naszej ofercie. Stworzony z myślą o miłośnikach sportów wodnych; żeglarstwo, windsurfing (tylko Junior II), kajaki, canoe, łodzie wiosłowe, daje również możliwość aktywnego i atrakcyjnego spędzania czasu w trakcie zajęć na lądzie. Wszystkie zajęcia tematyczne i uzupełniające odbywają się w grupach 10-osobowych. Podział na grupy wynika z żeglarskiego poziomu zaawansowania uczestników. Dzięki temu na obozie odnajdą się zarówno początkujący, jak i zaawansowani miłośnicy sportów wodnych. Każdy, kto chce odkryć w sobie żeglarza i przeżyć przygodę spod znaku wiatru i wody, powinien być gościem tego obozu.

Program obejmuje
Zajęcia tematyczne:
Zajęcia żeglarskie dla Junior I (codziennie 1 lub 2 x 1,5 godziny) – żaglówki klasy Optymist. Szkolenie obejmuje naukę: posługiwania się sterem, pracy żaglami i wykonywania zwrotów. Jednocześnie młodzi żeglarze uczą się taklowania i klarowania łodzi, kierunków wiatru oraz „prawa drogi”. Szkolenie kończy się regatami.
Windsurfing (Junior I i II - 4 razy po 3 godziny) – szkolenie, prowadzone w grupach zaawansowania, obejmuje ćwiczenia równoważne, naukę pływania półwiatrem, halsowanie i zwroty.

Zajęcia uzupełniające (codziennie 1, 2 lub 3 x 1,5 godziny) – w zależności od dnia przewidziane są zajęcia z kajaków BB, sportowych i turystycznych, wioślarstwo, canoe, wycieczki rowerowe, zajęcia na ściance wspinaczkowej, w parku linowym, na torze łuczniczym oraz gry i zabawy rekreacyjne.

Zajęcia ogólnocampowe: to czas wspólnej zabawy dla dzieci ze wszystkich obozów na campie w danej grupie wiekowej. Są to: turnieje gier zespołowych, bieg terenowy Kormo-Run, ognisko, dyskoteka, całodzienny rajd przygodowy, gry i zabawy (tylko Junior I), nocna gra terenowa (tylko Junior II), festyn, Igrzyska Serwiańskie oraz zawody w triathlonie, kajakarstwie, łucznictwie i pływaniu.

Do zdobycia odznaka: żeglarska, windsurfingowa, łucznicza, wioślarska, pływacka, wspinaczkowa

UWAGA 5 turnus: Układając program obozów na tym krótszym ośmiodniowym turnusie zdecydowaliśmy się położyć mocny akcent na intensywną realizację zajęć tematycznych – tych które stanowią część główną w programie każdego obozu kosztem części zajęć uzupełniających i dodatkowych.

Zajęcia na odznaki: ze względu na krótszy czas trwania turnusu piątego i braku możliwości solidnego przygotowania campowiczów do egzaminu końcowego na tym turnusie program zajęć na odznaki zostanie ograniczony do odznak wewnątrzobozowych czyli tenisowej, żeglarskiej, windsurfingowej oraz piłkarskiej. Ze względu na krótszy czas trwania turnusu nie odbędą się również zawody na Najlepszego z Najlepszych. Zajęcia Ogólnocampowe: turniej gier zespołowych, ognisko, dyskoteka, nocna gra terenowa, festyn, Igrzyska Serwiańskie.

Terminarz:

w cenie:

Zakwaterowanie: pokoje 3-, 4- i 5-osobowe z łazienkami wyposażone w łóżka pojedyncze i piętrowe.

Wyżywienie: 3 posiłki dziennie w formie szwedzkiego stołu, podwieczorek, „podkarmiaczka”, ogólnodostępna woda lub herbata.

Cena obozów na Campie Serwy jest kompleksowa i obejmuje:
• pełną realizację programu łączącego wszystkie zajęcia tematyczne, zajęcia uzupełniające, zajęcia na odznaki oraz gry i zabawy wieczorne,
• sprzęt i materiały niezbędne do przeprowadzenia programów (z wyjątkiem rakiet tenisowych na obozie tenisowym i śpiworów na obozie Wyprawa),
• zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowo-szkoleniowym w pokojach z łazienkami lub umywalkami lub w domkach z węzłem sanitarnym (zależnie od typu obozu),
• 13 noclegów w turnusach 1-4, 7 noclegów na turnusie 5
• przejazd autokarem na trasie Nadarzyn – Serwy – Nadarzyn
• pełne wyżywienie (trzy posiłki dziennie w formie szwedzkiego stołu, podwieczorek, „podkarmiaczka”, herbata lub woda dostępne cały dzień oraz suchy prowiant na drogę powrotną),
• całodobową opiekę wychowawców i instruktorów,
• opiekę medyczną,
• ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł.

UWAGA: Zalecamy zakup ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy u dowolnego ubezpieczyciela.