1. Komu należy przekazać leki dziecka?
Leki należy przekazać Kierownikowi autokaru.
2. Jak zapakować leki dziecka?
Leki powinny być zapakowane w podpisany imieniem i nazwiskiem dziecka woreczek/kopertę wraz z opisem dawkowania leków. Lekarstwa należy przekazać w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach, gdyż lekarz/pomoc medyczna musi mieć pełną wiedzę na temat podawanego leku. Wszelkie uwagi medyczne dotyczące dziecka najlepiej przekazać drogą mailową do biura.
Informacje dodatkowe, niezgłoszone wcześniej drogą mailową do biura, należy przygotować w formie pisemnej i przekazać przy autokarze kierownikowi autokaru, ponieważ w momencie wyjazdu nie ma wystarczająco czasu na przekazywanie szczegółów ustnie.
3. Opieka medyczna na campie oraz w Dolomitach i Muszynie
Na naszym campie w trakcie pobytu dzieci na obozach, lekarz lub pomoc medyczna stanowią stałą kadrę i pozostają do dyspozycji uczestników. W przypadku zachorowania dziecko jest prowadzone przez wychowawcę do lekarza/pomocy medycznej, który wdraża odpowiednie leczenie. W przypadkach, które wymagają szerszej diagnostyki dziecko wraz z wychowawcą lub instruktorem zawożone jest do pobliskiego szpitala. Rodzice są informowani telefonicznie o chorobie dziecka.
4. Co w przypadku kiedy dziecko zachorowało przed wyjazdem?
Jeśli dziecko w dniu wyjazdu jest chore (ma gorączkę, widoczne symptomy infekcji) prosimy o dowóz dziecka kilka dni później oraz zgłoszenie takiej sytuacji do BOK. Prosimy również o sprawdzenie głowy dziecka pod kątem wszawicy. To pozwoli na uniknięcie rozprzestrzeniania wszawicy wśród innych uczestników.
1. Komu przekazujemy pieniądze?
Pieniądze można przekazać kierownikowi autokaru, w podpisanej kopercie z informacją o kwocie i instrukcją „Ile powinno wynosić dzienne kieszonkowe dziecka". Bardzo prosimy o przygotowanie pieniędzy w niższych nominałach. Po przybyciu na camp koperty z informacjami o formie wypłat przekazywane są kierownikowi.
2. Ile pieniędzy trzeba przeznaczyć na kieszonkowe dla dziecka?
Kwota zależy od decyzji rodziców. Dzieci mają zapewnione posiłki oraz wodę bez ograniczeń, a pieniądze ewentualnie mogą wydać w sklepiku na słodycze, pamiątki, gadżety campowe. 10-15 zł kieszonkowego na jeden dzień pobytu stanowi kwotę wystarczającą.
3. Co jeśli dziecku zabraknie pieniędzy w trakcie obozu?
Sumę, którą chcieliby Państwo przekazać dziecku, można wpłacić na konto naszej firmy. W tytule proszę wpisać: kieszonkowe dla: imię, nazwisko, obóz, camp. Po zaksięgowaniu wpłaty kierownik ośrodka zostaje poinformowany o tym fakcie i wypłaca dziecku wskazaną kwotę. Można wysłać również potwierdzenie wpłaty na adres mailowy campu, obozu na którym obecnie przebywa dziecko - przyśpieszy to wypłatę kieszonkowego.
Na terenie campu obowiązują ograniczenia w korzystaniu z telefonów komórkowych oraz elektroniki. Dzieci będą mogły używać swoich telefonów we wtorki, czwartki i soboty w porze obiadu lub obiadokolacji. Poza wyznaczonym czasem telefony będą zdeponowane w campowym sejfie. Na campie nie wolno korzystać z żadnego sprzętu elektronicznego, typu tablety, iPody, konsole, aparaty fotograficzne, zegarki z internetem. Sugerujemy, aby takie urządzenia pozostawić w domu (urządzenia przywiezione na camp będą zdeponowane w sejfie i zwrócone uczestnikom ostatniego dnia obozu). Kontakt z uczestnikami jest możliwy dzięki campowym telefonom, ich numery podane będą przed rozpoczęciem sezonu.
Uczestników obozów w Dolomitach obowiązują ograniczenia w korzystaniu z telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych. Dzieci będą mogły korzystać ze swoich telefonów jedynie na stoku (ze względów bezpieczeństwa) oraz w ski-barach (w celu dokonywania płatności). Po powrocie ze stoku uczestnicy będą zobowiązani do zdeponowania telefonów w hotelowym sejfie. Kontakt z uczestnikami będzie możliwy za pośrednictwem telefonów campowych, których numery zostaną udostępnione przed rozpoczęciem obozu.
1. Jak wyglądają posiłki?
Na terenie Campu znajduje się stołówka oferująca wyżywienie w formie szwedzkiego stołu, który serwuje pełną gamę różnorodnych i zdrowych potraw. Dzieci pod opieką wychowawcy wchodzą na stołówkę ze swoją grupą wychowawczą lub obozową.
2. Jak długo trwają posiłki?
Posiłki trwają około 30 minut.
3. Czy jest możliwość realizacji diety lub przestrzegania zastrzeżeń dietetycznych?
Dzieci ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi mogą uczestniczyć w programie obozu. Na naszych campach realizujemy diety: wegetariańską (na życzenie) oraz bezglutenową i bezmleczną (zgodnie z zaleceniami lekarza). Informacje i wskazówki dotyczące żywienia należy przekazać pracownikowi BOK najpóźniej tydzień przed wyjazdem. O możliwość realizacji innych niż w/w dietach należy zapytać pracownika BOK najlepiej przed zapisem dziecka na obóz.
Na każdym campie i innych wyjazdach CHRIS stosujemy następującą ścieżkę postępowania:
1. Ze względu na powszechność wszawicy prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie stanu skóry głowy dziecka przed wyjazdem.
2. Jeżeli zdarzy się, że podczas kontroli stwierdzą Państwo obecność wszy lub gnid, prosimy o pozostawienie dzieci w domu do czasu wyleczenia i samodzielny dowóz dziecka w trakcie trwania turnusu (o takim fakcie prosimy o poinformowanie Biura Obsługi Klienta najpóźniej w dniu wyjazdu).
3. W pierwszych dniach obozu czystość głów uczestników zostanie skontrolowana przez wyznaczonych opiekunów - jest to element profilaktyki zdrowotnej.
4. W przypadku stwierdzenia wszawicy u dziecka na campie, rodzice/opiekunowie prawni zostaną niezwłocznie poinformowani o konieczności leczenia i opłacenia środków leczniczych.
5. Ze względu na grupowy charakter opieki i zakwaterowania na Campie, nie jesteśmy w stanie zapewnić komfortu intymności - np. podczas leczenia dziecko nie uczestniczy w zajęciach, a leczenie prowadzone jest przy obecności innych uczestników obozu.
6. W przypadku zaawansowanego stadium wszawicy mogą być Państwo poproszeni o zabranie dziecka na czas leczenia z campu